Outbound Assistant

Outbound Assistant

Outbound Assistant
Zin om aan de slag te gaan binnen een dynamisch en jong team? Ben je op zoek naar een veelzijdige baan, waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en ruimte voor eigen inbreng, stressbestendig en heb je een flinke dosis humor? Kom dan het Kapimex team versterken! 

In de functie van Outbound Assistant heb je een divers takenpakket. Je onderhoudt contact met het magazijn voor de verwerking van de orders en het gereed maken van de verzending. Verder meld je leveringen aan bij klanten, je communiceert met interne klanten in het geval van niet tijdig leveren, je onderhoudt de palletadministratie en je lost logistieke uitdagingen op omtrent Outbound en transport. Al met al een veelzijdige en uitdagende functie met genoeg ruimte voor eigen inbreng.

Jouw taken
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit: 

  • Leverproblemen terugkoppelen aan het sales team;
  • Controleren van lopende ordes en terugkoppelen van backorders naar Sales Support;
  • Uitvoeren van voorraad mutaties. (werkinstructie);
  • Outbound gerelateerde rework opdrachten uitvoeren;
  • Organiseren transport voor afhaalorders (ex-works);
  • Combineren van zendingen/zending zo optimaal mogelijk inplannen.

Jouw ervaring en eigenschappen
Geen werkdag is bij Kapimex hetzelfde, wij zijn op zoek naar een enthousiaste en punctuele collega. Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden en competenties: 

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Kennis van logistieke processen in opleiding of ervaring;
  • Netwerk van transporteurs;
  • Beheersing van de Engelse taal uitstekend;
  • 1 a 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (planner);
  • Je bent proactief en toont initiatief;
  • Je kan zelfstandig als in teamverband werken.

Wij bieden jou

  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving; 
  • Werken voor een van de leukste bedrijven van Brabant. Afgelopen jaar zaten wij in de finale voor de titel “leukste bedrijf van Brabant”;
  • Contract voor 12 maanden met uitzicht op een vast contract;
  • 26 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; 
  • 13de maand en winstuitkering;
  • 32 en 36 uur bespreekbaar;
  • Thuiswerkbudget van €625, zodat jij er goed bij zit als je thuis aan het werk bent;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van ervaring, leeftijd en competenties;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een hard groeiende organisatie met een jong en dynamisch team, waar geen enkele dag hetzelfde is en waar we allen bijdragen aan de verdere groei van onze organisatie;
  • Vrijdagmiddagborrels en epische feesten in ons GUSTA-café.

 

 

 

Celebrate jij de dag met ons? Stuur je Cv en motivatiebrief naar jobs@kapimex.nl t.a.v. Andres Neral 

Deel dit artikel