Purchase assistant

Purchase assistant

Purchase Assistant 

Zin om aan de slag te gaan binnen een dynamisch en commercieel team? Ben je op zoek naar een veelzijdige functie, waarin je veel gaat organiseren en plannen en heb je een flinke dosis humor? Kom dan het Kapimex team versterken! 

In de functie van Purchase Assistant ben jij een belangrijke schakel tussen de leverancier s en onze opdrachtgever. Zo ben je verantwoordelijk voor het plaatsen van inkooporders bij de leveranciers en zorg jij ervoor dat gemaakte afspraken gerealiseerd worden. Intern zorg jij ervoor dat iedereen op de hoogte is van wat/wanneer geleverd wordt, kortom jij beheert de planning! Daarnaast draag je er zorg voor dat alle inkooporders in het systeem staan. Van regelen, plannen & organiseren word jij blij. Als Purchase Assistant heb je dus een grote verantwoordelijkheid en een mooi divers takenpakket. De meeste leveranciers zitten in het Verre Oosten en je Engelse spreekvaardigheid moet dan ook goed zijn. Kortom je bent een  belangrijke schakel in het inkoopproces; zowel voor intern als extern. Al met al een veelzijdige en uitdagende functie met genoeg ruimte voor eigen inbreng, je weet wanneer er gewerkt moet worden én wanneer er tijd is voor ontspanning. Onze slogan is immers ‘Celebrate the Day’.

Jouw taken
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit: 

  • Invoeren van inkooporders in ons ERP systeem;
  • Afstemmen van de juiste levertijd en inkoopprijs met de leverancier in samenwerking met Cat. Management;
  • Verifiëren van de juiste incoterms en betalingscondities;
  • Afstemmen en initiëren van type kwaliteitsinspectie in samenwerking met afdeling Kwaliteit;
  • Vertalen van inkooporders naar een efficiënt logistiek volume;
  • Monitoren van de cargo ready in samenwerking met leveranciers.

Jouw ervaring en eigenschappen
Geen werkdag is bij Kapimex hetzelfde, wij zijn op zoek naar een enthousiaste en punctuele collega. Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden en competenties: 

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Kennis binnen de retailmarkt (food of non-food);
  • Beheersing van de Engelse taal uitstekend;
  • Ervaring met Unit 4 pre, geen must;
  • Kennis van logistieke processen in opleiding of ervaring (is pre).

Wij bieden jou

  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving; 
  • Werken voor één  van de leukste bedrijven van Brabant. Afgelopen jaar zaten wij in de finale voor de titel “leukste bedrijf van Brabant”;
  • Contract voor 12 maanden met uitzicht op een vast contract;
  • 26 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband; 
  • 13de maand en winstuitkering;
  • 32 en 36 uur bespreekbaar;
  • Thuiswerkbudget van €625, zodat jij er goed bij zit als je thuis aan het werk bent;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van ervaring, leeftijd en competenties;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een hard groeiende organisatie met een jong en dynamisch team, waar geen enkele dag hetzelfde is en waar we allen bijdragen aan de verdere groei van onze organisatie;
  • Vrijdagmiddagborrels en epische feesten in ons GUSTA-café.

 

 

 

Celebrate jij de dag met ons? Stuur je Cv en motivatiebrief naar jobs@kapimex.nl t.a.v. Andres Neral 

Deel dit artikel